jueves, 1 de noviembre de 2007

Sweet home

(Os invito a descubrir mi hogar)

Room available immediately on Duke street to share with a friendly flatmates.



It's a really 2 bedroom cosy flat in a traditional tenement, with a large dining kitchen with communal area and a homely feel and comfy space living room with a really good TV, DVD and hi-fi system. High ceiling.




The room is a good size; fully furnished with double bed, two beside tables, double glazing, with a big wardrobe.



Broadband soon to be installed.


Excellent and reliable transport links into the city centre: bus takes around 1o mins. Bus stop literally in front of the house and very near of train station. 20 minutes walking to George square and free parking also.


We're looking to find someone (English mother tongue) to move ASAP. Would suit a tidy, reliable and very sociable female/male or a couple who enjoys a laugh! Please not sad people or party animals..


£325 per month including council tax. Bills about 15/20 £ per month. Viewing recommended.
Please email back or phone me asap
Al 07909704001
Isa 07818660768

9 comentarios:

Al dijo...

Ta chulo mi piso, he?? Os mantendre informados que esto del blog creo que mola. Chao

beida dijo...

no entiendo nada, tu primera entrada fue una descripción de la inmobiliaria de tu piso? la verdad es que es precioso
,qué bien,puedo firmarte con mi blog:)!!

Al dijo...

Como has llegado hasta aki beida?

Guille dijo...

Más que a anuncio de tu piso esto suena a invitación clara a ir a verte, ¿no?

Iré buscando fechas...jejejeje.

Un abrazo tron!!

Al dijo...

Pues claro guile!! easy jet barato, barato to Edimburgh..Un abrazo

Emilio dijo...

Que pasa patapalo? Bonito hogar! Oye a ver cuando vienes a hacer una visitilla u que?

Al dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Al dijo...

El anuncio lo escribi yo...esta claro no?

Helen dijo...

ey muy wenas!!!!
con respecto al comentario que me hiciste en el blog sobre la escena de psicosis, no estoy de acuerdo contigo. Vale que se ve un poquillo cutre cuando intenta clavarle el cuchillo, pero es lo que mola de estas pelis antiguas no?
Por cierto, vaya piso que tienes!! que envidia. Weno espero que sigas escribiendo cosillas por aqui de Glasgow, porque la verdad que tiene que ser chulisimo.
weno me despido Gambitero, ta luegorrr